.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار کوتاه ورزشی از گیلان

اتمام مسابقات ووشو آزاد کشور با قهرمانی تیم گیلان، آغاز مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال کشور در بندرانزلی و... از جمله خبرهای کوتاه ورزشی استان گیلان است.

مسابقات ووشو آزاد کشور با قهرمانی تیم گیلان در رشت به پایان رسید، در این دوره از رقابتها550 ووشوکار در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش " تالو " و " ساندا " به مدت دو روز با هم رقابت کردند که در پایان تیمهای گیلان، خراسان رضوی و مازندران اول تا سوم شدند.

معرفی هفت والیبالیست داماش در ترکیب تیم ملی برای شرکت در جام جهانی والیبال ایتالیا

از سوی حسین معدنی سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان که به صورت همزمان هدایت داماش گیلان را نیز در لیگ برتربرعهده دارد، 14 ملی پوش برای حضور در جام جهانی ایتالیا معرفی شدند.

بر این اساس علیرضا نادی کاپیتان داماش به همراه مجتبی عطار اشرفی، میرسعید معروف، محمد محمد کاظم، آرش کشاورزی، مهدی مهدوی و حمزه زرینی هفت بازیکنان داماشی شرکت کننده در تیم ملی والیبال خواهند بود که از دوم مهرماه در جام جهانی ایتالیا با تیمهای ملی مصر، ژاپن و ایتالیا دیدار می کنند.

آغاز مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال کشور در بندرانزلی

در این اردو معصومه نوروزی و مقرب زادحسین علی هردو از گیلان به همراه 25 ملی پوش دیگراز 12 استان دیگر از پریروز به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر مریم ایراندوست سرمربی گیلانی تیم ملی در زمین شیلات بندرانزلی تمرین می کنند.

تیم ملی فوتبال دختران که ماه گذشته موفق به کسب عنوان چهارم المپیک نوجوانان جهان در سنگاپور شد از 18 مهر در رقابتهای مقد ماتی جام ملت های آسیا در اردن به میدان می رود.

آغاز گروه دوم رقابتهای بسکتبال نوجوانان کشور در رشت

در این مسابقه ها 70 بسکتبالیست از استانهای گیلان، زنجان، آذربایجان غربی، کرمانشاه و همدان به مدت دو روز درسالن شهید عضدی رشت با هم مصاف می دهند.

تیمهای اول و دوم این گروه و گروه اول به مرحله پایانی رقابتهای بسکتبال نوجوانان کشور راه می یابند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.